Saturday, September 18, 2021

De 3 ori Tudor


Mai e un pic și se încheie cel de-al treilea an cu tine. Și, cu fiecare zi care a trecut, personalitatea ta s-a format tot mai mult, iar locul tău printre noi a devenit tot mai clar. Nu cred că e întâmplător că anul acesta mergi la grădiniță la grupa steluțelor.

Dimineață de dimineață te trezești cu un zâmbet larg. Ești gata de aventură în doar câteva minute și, dacă aș putea, mi-aș petrece tot timpul explorând lumea alături de tine.

Energia te ține cât e ziua de lungă - am zis adesea că tu nu știi să mergi, ci doar să alergi. Alături de tine, îmi regăsesc liniștea doar noaptea, când băiețelul atât de grăbit să crească pare că ia, în sfârșit, o pauză.

Dar, oricât ar fi de obositoare călătoria aceasta a noastră, nu pot să nu îți întorc zâmbetul. De altfel, nu sunt singura care o face. Lumea toată pare că îți zâmbește, indiferent câte năzbâtii faci (bine, fie, domnul acela era cam urâcios, poate că n-a fost așa o idee rea să încerci să îl închizi în magazin 😜) 

Pentru ziua ta, am întrebat-o pe Lara - care cred că va rămâne mereu a doua ta mamă - cum te-ar descrie în trei cuvinte. A zis că nu poate să folosească doar trei... "Face atât de multe tâmpenii, dar totuși are atâta carismă încât nu-ți mai rămâne decât să te dai cu capul de pereți râzând", a fost, până la urmă, descrierea ei.

Tot împreună cu ea ți-am ales și felicitarea pentru anul acesta:

Îți mulțumim pentru toată joaca, bucuriile și tâmpeniile. Ne faci viața mai colorată și mai bogată. La mulți ani!





No comments:

Post a Comment