Thursday, March 19, 2020

Un actor grăbit...

Am mai zis eu că Tintin al nostru e furtunos. Grăbit nevoie mare, în preajma aniversării a un an și jumătate de când a venit pe lume, a decretat că vrea și el chiloți, ca tot omul. A tot "împrumutat" ce a găsit pe la surorile lui prin dulapuri, până când am decis că e momentul să aibă chiloții lui. Cum era de așteptat, îi poartă în stil propriu.


Cât despre partea cu actoria... Deși deocamdată nu are un vocabular prea bogat, comunică foarte bine. Ocazie cu care am realizat că are un comportament diferit în funcție de persoana care e lângă el, ca și cum ar îmbrăca un "rol" diferit pentru fiecare situație. Cu Lara, e lipicios și jucăuș, pe Sânziana o atacă imediat cum o vede, mușcând-o sau rupându-i lucrurile, cu tatăl lui e mai degrabă preocupat de făcut și băut cafea, pe când cu mine e dezlănțuit - se cațără peste tot, trage, aruncă, împrăștie.
Așadar, nu pare că am găsit încă regizorul potrivit pentru așa un temperament, dar privim cu speranță spre grădinița care va veni în toamnă.

No comments:

Post a Comment